Márkák száma: 25
Az Active O2 italok kiváló minőségű alpesi Adelholzener ásványvízből és 50% gyümölcstartalommal készülnek. Enyhén szénsavasak. Tartósítószert és mesterséges színezéket nem tartalmaznak! Fogyasztásuk 1 éves kortól ajánlott. A terméket csak kartonos mennyiséggel lehet rendelni (8db/karton).
7 termék
Az Adelholzener ásványvíz természetesen tiszta: forrása az Alpok földtani alakzataiból ered, amelyek még a jégkorszakban (kb. 25.000 évvel ezelőtt) alakultak ki, és az ásványvíz azóta is folyamatosan ide gyűlik. A víz hatalmas sziklákon keresztül tör magának utat, így egyedülálló módon szívja magába az éltető ásványi anyagokat. Az Adelholzener ásványvíz többek között kalcium-, magnézium- és hidrogén-karbonátot tartalmaz, ugyanakkor alacsony a nátrium tartalma. Ez a speciális összetétel eredményezi az egyedülálló, kiegyensúlyozott ízét.
Az AdeZ egy új, rendkívüli finom, 100 százalékban növényi alapú italcsalád.
A hozzáadott cukor nélkül készült AdeZ növényi alapanyagok – szója, mandula, kókusz, rizs és zab – krémes, finom ízvilágát vitaminokkal és/vagy ásványi anyagokkal vegyíti egy igazán gazdag, lágy, egyedülálló ízű italban.
Kitűnő ízű, sokoldalú növényi alapú ital azok számára, akik változatosabban szeretnének növényi alapú élelmiszerekkel táplálkozni.
Páratlanul nagyszerű, 100%-ig természetes, fantasztikus íz. Csakis csúcsminőségű, természetes összetevőkből készül, nem tartalmaz hozzáadott cukrot, színezéket és tartósítószert, csak természetes ízeket. Ezek biztosítják a zöld tea antioxidáns hatását. Teáink természetesen ízesített teák. Az AriZona kiváló minőségű mézzel szigorúan tesztelt minőséget garantál. Az AriZona gazdag katekinekben, valamint főként EGCG-ben, az energikus és egészséges antioxisánsban.
6 termék
A BioTech USA márkanév több mint húszéves múltra tekint vissza a sport étrend-kiegészítők gyártása és forgalmazása terén. Ez a márka az egyik legjobb minőségű és legfejlettebb terméksort kínálja a világon. 1999 óta a folyamatos termékfejlesztés mellett elkezdték termékeinket a piaci igényeknek megfelelően Európában gyártani. Sportolóik és testépítőik jelentős szerepet játszanak sikereikben, nekik köszönhetően világszerte 44 országban remek piaci pozíciót birtokolnak. A folyamatos kutatásnak és fejlesztésnek köszönhetően professzionális termékeket kínálnak.
2 termék
A Coca-Cola Magyarország 2007 áprilisában vezette be a Burn-t. A Burn összetevők különleges keveréke gyorsan feltölt energiával, hogy egy pillanatra se kelljen megállnunk. A koffein, a taurin és a guarana ideiglenesen visszaállítják az éberséget szellemi és fizikai megterhelés eseténKutatások szerint a taurin, a koffein és a glucuronolactone keveréke ideiglenesen visszaállítja az éberséget, illetve növeli a fizikai teljesítőképességet. A Burn összetevők között mgtalálhatók a B-vitaminok, mivel ezek hiánya éppenséggel csökkenti a fizikai teljesítőképességet.
6 termék
Magyarországon 1998 óta kaphatóak a Cappy Ice Fruit termékek. A Cappy változatos ízeiből mindenki megtalálhatja a saját ízlésének megfelelőt. A trópusi gyümölcsök – narancs, ananász - mellett megtalálhatóak a népszerű őszibarack, alma, kajszibarack, körte és multivitamin, valamint a különleges meggy, eper koktél, feketeribizli és paradicsom ízek is. A Cappy válogatott gyümölcsök felhasználásával készül, nem tartalmaz tartósítószert és ízfokozókat, sem mesterséges színezékeket. A termékek kiváló minőségét és gyümölcstartalmát pedig a Coca-Cola legszigorúbb minőség-biztosítási rendszere garantálja.
36 termék
1886-ban, amikor egy John Pemberton nevű gyógyszerész, aki már korábban is kevert tonikokat és szabadalmaztatott gyógyszereket, előállított egy még névtelen üdítőital szirupot. Pemberton könyvelője kiváló beszédkészséggel és szép kézírással rendelkezett. Ő javasolta mind a “Coca-Cola” nevet, mind az egyedi írásmódot, amely a mai napig változatlan maradt. 1886 májusában kezdték meg az árusítást és körülbelül. 1954-től széles körű változások mentek végbe a csomagolás területén: bevezették a nagyobb üvegek, az eldobható palackok és dobozok használatát, valamint fokozatosan új ízekkel jelentkeztek világszerte (például Fanta, Sprite stb.). Idővel megkezdődött az alacsony energiatartalmú, cukormentes ital gyártása is.
22 termék
A Fanta történet a Coca-Cola sikertörténete után a második üdítőital volt, amelyet a The Coca-Cola Company forgalmazni kezdett. Néhány éves németországi gyártás után a nevet 1955-ben Nápolyban hívták újra életre. Az Egyesült Államokban 1960-ban dobták piacra. Azóta a márka 125 féle gyümölcsízre terjesztette ki nevét. Magyarországon a klasszikus narancs mellett citrom, vadmálna, illetve most mandarin ízesítéssel élvezhetjük a változatos Fanta összetevők ízeit.
13 termék
A FUZETEA egy nemzetközi márka, amit imádnak a teakedvelők! A márkát 2012-ben indítottuk, egyszerre 14 piacon – és mára már 40 országban vagyunk jelen. Emellett külön szerettünk volna kedveskedni az európai teakedvelőnek, ezért kifejezetten az ő ízlésükre kitaláltunk néhány különleges FUZETEA-t is. A FUZETEA a tea, a gyümölcslé és a gyógynövények ízének ínycsiklandozó, különleges és modern fúziója.
13 termék
A Kinley-t a hetvenes évek elején úgy mutatták be, mint a "mixerek márkáját”. A Kinley összetevők két változata a gyömbér és tonik. A gyömbért nem csak gyomorerősítőként, de étvágyjavító, illetve az emésztést segítő hatása miatt is kedvelik. Persze az íze sem utolsó. Ha akad a közelben egy UV-lámpa, a tonik nem csak frissítő, de vizuális élményt is nyújt. Kinintartalma ugyanis ultraibolya fényben fluoreszkál.
5 termék
1998-ban kezdték el gyártani Amerikában a crossmotoros társadalom saját célú ellátására. A termék annyira sikeres lett hogy piacra is kitették, kezdetben a hagyományos összetevőkkel és ízvilággal. Mára már a világ minden pontján ismerik a jellegzetes ízéről és az egyedi logójáról. Ízvilága teljesen eltér a megszokott tutti frutti ízű energiaitalok ízétől. Egyedi édeskés ízét a természetes anyagoktól és a Ginsengtől kapja. Hűtve fogyasztva először édes majd a ginseng egyedi ízét érezhetjük rajta és ami a legfontosabb hogy nincs kellemetlen műanyag utóíze. Az előállításnál nagy hangsúlyt fektettek a vitaminok és ásványianyagok mennyiségére és összetételére. Az italban két fontos vitamin található meg a B6 és a B12. Ezen vitaminok fontosak a szervezetnek.
11 termék
A NaturAqua történet tizennégyezer éve kezdődött. A zalaszentgróti földalatti gyűjtőmedence érintetlenül rejtőzik 690 méter mélységben. A NaturAqua történet kezdetétől kapható buborékmentes illetve széndioxiddal dúsított változatban is. Fogyasztóink kérésére 2006 őszén mutattuk be a NaturAqua enyhe ásványvizet.
13 termék
A NESTEA, amely a Superbrands márkák közé is bekerült, 10 éve jelent meg Magyarországon, azóta vezetővé vált a jeges tea kategóriában. A NESTEA tartósítószer nélkül, a minőséget és az időtállóságot garantáló legmodernebb, úgynevezett aszeptikus eljárással kerül a palackokba. A népszerű Nestea jeges tea család olyan minőségi választékot kínál, amelyben mindenki megtalálhatja a számára legkedvesebb citrom-, őszibarack- vagy mango-ananász ízű fekete teát. A NESTEA-t valódi teakivonatból készítik és zamatos gyümölcs ízekkel ízesítik.
A Pokka Corporation Japán egyik vezető üdítőipari vállalata, amely a nemzetközi kereskedelem céljára alapította meg 1977-ben leányvállalatát, a POKKA Corporation Singapore Ltd-t. A POKKA Corporation Singapore Ltd-t 1994-ben vezették be a szingapúri tőzsdére, és jelenleg a világ több mint 50 országáva exportálja kiemelkedő minőségű termékeit, elsősorban főzött kávékat, teákat, egzotikus gyümölcsleveket.
A The Coca-Cola Company 1990-ben vezette be a Powerade márkát, amely először csak gépi üdítőitalként volt kapható. A Powerade gyorsan nagy népszerűségre tett szert a hivatásos és hobbisportolók körében egyaránt. A Powerade összetevők egy izotóniás sportitalt alkotnak, ami magyarul azt jelenti, hogy „azonos erősségű.“ Pont olyan erősségű, pont azok az oldott tápanyagok (glükóz és ásványi anyagok) találhatóak meg benne, éppen olyan koncentrációban, mint a testfolyadékban. Vagyis a szervezet azonnal fel tudja használni. A Powerade három fajta ízben - Mountain Blast, Citrus és Cherry - kapható 0,5 literes, sportkupakos kiszerelésben.
3 termék
Buborékos, citromízű. Fiatalos, izgalmas, extrém. Szabad, szabad szájú és őszinte. A Sprite életérzéshez hozzátartozik a mindennapos pörgés. A Sprite történet 1961-ben kezdődött, amikoris a fogyasztók először ízlelhették meg a Sprite csiklandós citrusízét. Ez volt a The Coca-Cola Company harmadik terméke.
7 termék
Az amatőr és élsportolók által folyamatosan tesztelt Vitalade, mára hazánk egyik legnépszerűbb sportitala. Fogyasztása a sportolás minden fázisában ajánlott, melyet hosszantartó sport tevékenység esetén különösen ajánlunk. Széles ízválasztékában megtalálható, legnépszerűbb kiszerelése a 0,7 literes pet palack.
7 termék
Shopunkban cookie-kat használunk, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked. | MEGÉRTETTEM |