Kiszállítás és átvételi lehetőségek
A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálattal valamint MPL-lel történik történik a Megrendelő által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Kivételt képeznek a depó-városok (ahol a futárszolgálatnak területi raktára van), ide lehet kérni a csomagot délelőtti szállítással, illetve a futárszolgálat új, garantáltan 3 órás intervallumon belül való kiszállításával (utóbbi extra szállítási opciók miatt kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot; ez esetben szállítási többletköltség várható).
Amennyiben Megrendelő ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Megrendelő biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Megrendelő részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre, illetve a kiszállítás előtt a futár is felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot.
Amennyiben a Megrendelő a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Megrendelőnek lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Megrendelő utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére.
A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően, a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Megrendelő sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyvet felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Kiszállítás költsége
A kiszállítás költsége Magyarország területén GLS futárszolgálattal 2 kg-os súlyig egységesen bruttó 1800 Ft (utánvétes fizetés esetén +750 Ft), MPL-lel viszont a megadott bruttó 1990 Ft-os árra minden esetben +4500 Ft csomagkezelési díjat számolunk fel.
2 kg-ot meghaladó súly felett a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyedi ajánlatot tesz, mivel több termék súlya ezt meghaladhatja.
Szállítás külföldre
Külföldi szállítási esetén a Szolgáltató egyedi ajánlatot küld a Megrendelő részére a termék kiszállítási költségére vonatkozóan.
Kiszállítás határideje
A megrendelés kiszállításának határideje 1-8 munkanap.
Ha éppen a termék nincs készleten, a rendelés átfutási ideje néhány nappal hosszabb lehet, erről bővebben e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatja a Szolgáltató a Megrendelőt. Néhány speciális esetben a rendelési idő több hét lehet (ez azonban nagyon ritka).
Amennyiben további kérdései merülnek fel a vásárlással, a fizetéssel, vagy a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon a Szolgáltató munkatársaihoz, akik készséggel segítenek!
Szolgáltató – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
Személyes átvétel
Megrendelő a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a következő címen, nyitvatartási időben.
EXIN.HU üzlet, 1132 Budapest, Visegrádi utca 39.
Nyitvatartás:
Hétfő – Csütörtök: 10:00- 18:00
Péntek: 10:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Megrendelőt.